Metrul de autostradă construit de un cunoscut om de afaceri din Suceava a creat isterie națională. Toate mass-media este extaziată de inițiativa civică a cetățeanului bucovinean, care susține că nu își dorește notorietate sau funcții publice și ar vrea doar autostrăzi. În același timp, foarte multe companii au ales să “imprumute” mesajul că deh, le-au spus lor colegii de la “promovare” că real-time marketingul funcționează la cote maxime în anul 2019.
Și cum opinatul este (încă) liber, aș fi foarte bucuros dacă cineva reușește să îmi răspundă la următoarele întrebări:
- Dacă nu își dorește funcții publice sau politice, care sunt rezultatele măsurabile pe termen scurt, mediu și lung ale acestei campanii? Autostrăzile? M-aș mira!
- Pentru orice businessman ROI-ul este esențial. Dacă nu își dorește creșterea cifrei de afaceri, cum își va amortiza bucovineanul cele multe zeci de mii de euro investite în campania integrată de comunicare?
- De ce un avocat ne prezintă o campanie de marketing și nu un proiect de lege?
- Cum se face că în videoclipul imnului campaniei “România vrea autostrazi” sunt prezente mai multe persoane, cunoscute că fiind vectori de imagine în Bucovina, asimilate pe plan local cu USR? Mai mult, este adevărat că dl Mandachi nu avea cunoștință de acest videoclip?
- De ce inițiativa a apărut exact în plină campanie politică pentru alegerile privind Parlamentul European?
- Cum se face că mare parte din companiile (multinaționalele) care au aderat la campania #șîeu sunt direct afectate de OUG care instituie “taxa pe lăcomie”?
- Cât de independent politic poate fi un cetățean care face parte dintr-o familie implicată politic? Sau nu își amintește că rudele sale de gradul I au fost consilieri locali?
- Își dorește oare bucovineanul #șîeu să fie viitorul candidat pentru Primăria Suceava din partea USR?
Aștept cu interes răspunsuri la întrebările de mai sus, cu toate că din punctul meu de vedere lucrurile sunt foarte simple și clare: USR își dorește să obțină un număr cât mai mare de voturi la alegerile Europarlamentare, iar singura variantă este aceea de a manipula nehotărâții din România! Și din păcate, se pare că strategia lor funcționează…